Nie przepadam za organizowaniem przyjęć u siebie w domu. Trzeba samemu się wszystkim zajmować, kupić i przygotować jedzenie, a potem to jeszcze posprzątać.
Pracując jako ochrona w apartamentowcu, niekiedy trzeba podjąć się zadania posprzątania
Goście wyjdą późno, a my jeszcze będziemy siedzieć i wszystko czyścić, żeby rano nie obudzić się w bagnie śmieci. Najchętniej organizowałabym wszystkie imprezy rodzinne w wynajętym lokalu, gdzie wszystko zrobią za mnie, a ja muszę tylko za to zapłacić, ale wtedy rodzina będzie się czepiać, że nie widziała mojego domu po remoncie, nie widziała najnowszych zdjęć dzieci i takie tam. Powinna mnie objąć jakaś opolska ochrona wałbrzych przed tymi ludźmi. Niestety, nic takiego mnie nie czeka, więc trzeba się przemóc i rozpocząć przygotowania do przyjęcia. Najważniejsze jest oczywiście sprzątanie. Wszystko musi wyglądać jak należy, więc czeka mnie zamiatanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzy, odkurzanie, mycie naczyń, pranie firanek i mycie okien z Katowic. Po imprezie w sumie będzie mnie czekać to samo, bo znowu trzeba zamiatać i ścierać kurze, ale przynajmniej mycie okien z Wałbrzycha i pranie firanek robi się raz na jakiś czas i nie będę tego musiała powtarzać. Potem przyjdzie pora na przygotowanie jedzenia. Muszą być i jakieś ,,suche” przekąski, typu ciasteczka, cukierki, kanapeczki i koreczki, ale potrzebne są też ,,porządne” posiłki, czyli jakaś zupa-krem, albo pieczony kurczak, którym cała rodzina się naje. Do tego oczywiście jeszcze ciasto na deser oraz ciepłe i zimne napoje.
Miejmy nadzieję, ze moja impreza jakoś szybko przejdzie i ominie mnie gruntowne sprzątanie po nim. Na razie skupiam się na przygotowaniach i robieniu listy zakupów na przyjęcie.