Dwa lata temu ukończyłam studia z zarządzania. W ciągu tych dwóch lat odbywałam szereg szkoleń i pracowałam na etacie. Jakiś czas temu podjęłam decyzję o zmianie swojej ścieżki zawodowej i wykonując swój dotychczasowy zawód, postanowiłam otworzyć własną działalność.
Współpraca z krakowskim biurem wirtualnym
Szkolenia prowadziłam raz na jakiś czas, nie potrzebowałam zatem dużego zaplecza. Ponadto, nie chciałam płacić kolosalnych pieniędzy za wynajem budynku na siedzibę mojej firmy, dlatego zdecydowałam się na ciekawą alternatywę dla takich przedsiębiorców jak ja. Jeżeli chodzi o biura wirtualne Kraków z pewnością znajduje się w czołówce polskich miast, które posiadają bardzo ciekawe oferty wirtualnych usług. Skontaktowałam się z jednym z takich biur, który w Internecie plasował się na wysokim miejscu wśród klientów. Usługi takiego biura bardzo mi odpowiadały, a dzięki sprawnej komunikacji oraz dostosowaniu moich potrzeb pod konkretny abonament, mogłam w każdej chwili sprawdzać swój panel klienta i modyfikować usługi w zależności od potrzeb. Przede wszystkim zyskałam adres mojej firmy, który był mi potrzebny do tego, aby zarejestrować działalność. Ponadto, zyskałam miejsce, w którym znajdowała się cała moja korespondencja administracyjna, a na moje życzenie była albo skanowana lub przesyłana na mój adres domowy. Uzyskałam także firmowy numer telefonu oraz dostęp do małych sal konferencyjnych, gdy potrzebowałam miejsca na spotkania z klientami lub organizację moich szkoleń. Byłam bardzo zadowolona z usług mojej administracji wirtualnej, ponieważ oszczędziłam dzięki mnóstwo pieniędzy, a współpraca układała nam się bardzo pomyślnie.
Gdy podjęłam decyzję o założeniu swojej firmy, musiałam również znaleźć dobrą alternatywę dla organizacji swojej wewnętrznej administracji. Na szczęście, na naszym rynku dostępne są usługi dla takich pracodawców jak ja, dzięki czemu skupiam się na rozwijaniu swojego biznesu nie martwiąc się o rzeczy poboczne.